niedziela, 14 lipca 2013

Nie pamiętam już ile razy prosiłam o miłość, ale pamiętam że nigdy nie musiałam prosić o przyjaźń, ona trwała, trwa i będzie trwać mimo wszystko.



W życiu każdego jest miejsce dla przyjaciela- osoby która Cię wesprze, która będzie z Tobą. Można się z nią podzielić tymi smutnymi sprawami i tymi szczęśliwymi. Zawsze można liczyć na tą osobę. Przede wszystkim można spędzić z nią czas zawsze, a wręcz większość życia dzielisz z tą osobą. To cudowne gdy ma się przyjaciela do którego się jest przyzwyczajonym, że gdyby ta osoba znikła z twojego życia to jakby połowa Ciebie gdzieś odeszła. To cząstka Ciebie, to osoba należąca do twojego życia i rodzina jaką sam sobie wybrałeś.. ta idealna. I dla Ciebie zawsze będzie ideałem, wzorem i wsparciem. To takie cudowne. I należy to docenić. 

"Jesteśmy przyjaciółmi. Ty się śmiejesz, ja się śmieje. Ty płaczesz, ja płaczę. Ty skaczesz z mostu, ja biorę łódkę i ratuje twoją upośledzoną dupę" - Tak na rozbawienie tematu : 3 

MRS.P ^^ 
9 lat znajomości 
7 lat przyjaźni. 
DZIĘKUJE, DOCENIAM, JESTEM ;3 i zawsze będę .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz